Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Saturday, October 19, 2013

Joo, min blogg lever kvar!


ALLTSÅ SORRY ÅTERIGEN! Jag glömmer typ bort/får inte tid till att skriva här i min blogg. Att bli förälder är visst aningen tidskrävande...hehe.
I alla fall; Nu har Maya blivit 17 månader redan, alltså snart redan 1.5år!!! Vad hände med min lilla bebis som låg i famnen och ammades så gosigt. Nu är hon en vild huligan som springer runt så fort och så länge som benen kan bära henne. Det blir bara roligare och roligare.

Det är nu oktober månad (Cancermånaden som jag kallar den) "Rosa bandet" överallt. O visst, det är ju jättebra med insamling till cancerfonden. Utan bidrag till forskning och medicin så hade jag väl inte stått här idag. Samtidigt är det dock en ganska jobbig månad, för vart man än vrider och vänder sig så har man det där rosa fluffet i nyllet och man blir påmind om allt + oron kommer krypande m.m. Har försökt undvika TVn så gott det går genom att läsa böcker och har nu snart plöjt igenom 4 st sen oktober startede.
Men man får försöka skaka av sig rädslorna och leva i nuet; "för även om kampen är tuff och lång, så måste man njuta av livets gång." NU ÄR JAG 2.5 år cancerfri! The remission continues, FUCK CANCER!

No comments: