Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Wednesday, June 10, 2009

Ledig?

Jag som trodde att jag skulle få en hel veckas semester trodde lite fel...blev inringd i går och fick vikariera 9 - 15. Var i 3 olika klasser och hade eng, ma o bild, var en jobbig dag. Stökiga och omotiverade elever som ska ha skolavslutning på fredag är ingen höjdare att hoppa in och försöka undervisa. Men men, man får tänka på att det blir lite pengar iaf. Blev även tillfrågad om jag ville jobba idag på fritids, men jag måste få vara lite ledig så jag tackade nej faktiskt.
Idag har Susanne varit och hälsat på mig mellan 11 - 14, mkt trevligt. Vi gjorde inte nåt spec direkt, satt mest o drack kaffe och snackade. Hon åker till Mexico till sin pojkvän som bor där om ca 1 vecka, de har varit ifrån varandra nu i nästan 6 månader. Lääänge, fööör länge alltså...
Nu ska jag krypa ner i soffan och käka lite popcorn och ta det lugnt. Hoppas att det blir lite soligt imrg så man kan vara ute, vill inte ha mer regn nu.

No comments: