Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Friday, June 12, 2009

Städdag

Idag har jag städat hela lägenheten, dammat, dammsugit, moppat, diskat, tvättat...allt. T o m gått igenom min garderob och organiserat upp den. Ut med det gamla och in med det nya :) Nu sitter jag och väntar på att Ida ska komma och hämta upp mig så ska vi först en sväng förbi Linns lägenhet för att hälsa på Leo-katt och sen vidare till Russinvägen för att käka lite tacos och dricka nåt glas vin. Fattar inte att det bara är två dagar kvar av min "semester", det har gått så fort och jag har ingen lust alls att börja jobba redan på måndag. Kommer bli 10 långa veckor i receptionen på ortopedmottagningen, men man får tänka på pengarna. Tycker det har varit skönt nu denna veckan då jag inte har gjort nåt spec alls. Skulle gärna ta en vecka till av ledighet.

No comments: