Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tuesday, November 04, 2014

Mayas 2-års kalas och våran fina sommar tillsammans



Maya hade sitt 2-års kalas 4maj. Det var en mycket fin dag och vi firade med vår familj och släkt.



Vi har haft en jättefin sommar tillsammans med massor av kvalitetstid. Mike har varit sjukskriven och jag jobbade min sista dag 16 juni. Så jag har stämplat/varit arbetssökande hela sommaren. Vi har hållt oss i hemmatrakterna för det mesta, varit ute i trädgården, hälsat på vänner, besökt olika badplatser/sjöar, varit på ölands djurpark m.m.
Det var ju en VÄLDIGT varm sommar i år och jag led fruktansvärt av värmen. Med alla graviditetshormoner och extra vikt och "krympta" lungor så var det inte alltid så roligt. Flera ggr om dagen fick jag gå o lägga mig i sängen intill vår nyinförskaffade AC (som räddade mig).


No comments: