Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Monday, November 20, 2017

V45

Måndag: Martin Andersson sovit över så vi åt frukost tillsammans. När Nina sov tog jag Maya och Lara på en promenad i dubbelvagnen 40min. Idag var en sådan där dag när Mike har haft superont i ryggen och legat i ”sitt” rum och spelat tv-spel hela dagen. Jag fixade ris och kyckling till lunch (Mike äter aldrig lunch, så alltid bara jag och barnen). Efter lunch tog vi en sväng ut igen. Nina i vagnen och barnen på sina springcyklar. Sen fixade jag middag: Pommes, vita bönor och grönsaker. Nina tog ett powernap vid 15 (vet, heeelt fel tid) så hon var vaken till ca 21.

Tisdag : Sov bara 3 timmar osammanhängande i natt. Barnen dagis 9-14. Hade utvecklingssamtal med Maya 8.30. Allt går så bra så. Hon är snäll och hjälpsam m.m. Gick en 30min promenad med Nina i vagnen, sen när hon somnade så tog jag en 8km cykelrunda. Städat hela em.

Onsdag: Sovit dåligt även i natt. Barnen dagis 9-14. Var och handlade. Promenad 40min i skogen. Hemmahäng hela em.

Torsdag: Barnen dagis 9-14. Promenad 40min. Hemmahäng hela em. Mike var i Hovmantorp hos sin kompis.

Fredag: Hemmadag. Ut på promenad med barnen en sväng. Mamma/mormor kom på besök kl 15-19. Lasagnemiddag.

Lördag: Dubbelvagnspromenad 35min. Var på Aidas 12-årskalas på em. Sen var Marcin hos oss en stund på kvällen.

Söndag: Farsdag. Promenad med Nina i vagnen 20 min, sen dubbelvagnen med de andra två 30min. Solig och fin dag. Till Flygsfors pappa/morfar kl15-19.

No comments: