Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Thursday, May 28, 2009

Hunnit med mkt idag!

Vilken dag, har hunnit med mycket idag. Vaknade runt 9 och tog en kaffe innan jag körde ut till min kusin Erika m fam i Lindås. Tog en promenad till Vendelas dagis för att hämta upp henne innan vi gick hem till dem. Det är ca 4-5 mån sen jag sist såg henne o guu vad hon har växt :) Micke lagade lite lunch till oss innan jag begav mig hemåt igen runt 13-tiden för att plugga. Svängde förbi Örsjö en snabbis också för att klappa till katterna. Fick lite till skrivet på min och Malins litteraturstudie, känns bra nu. Malin och jag ska träffas imrg för att sammanställa det vi skrivit. Efter ca 2 timmars plugg begav jag mig vidare till Kalmar (en sväng förbi McDonalds oxå) hem till Ida för att hjälpa henne med flytten. Satt en timme först med varsin c-vitamindrink för att bygga upp krafterna innan Calle, Hanna, Simon och Kim kom med släp och buss. Tog allt i ett lass och lagrade allt i Kims lokaler på Hapeco. Åkte förbi biblioteket på högskolan och lånade en bok också. Sen åkte Ida och jag bort till min gamla klasskompis Krille och hans fru och åt lite smörgåstårta o kaffe. De bor i det lyxigaste/största hus jag någonsin sett alltså :) Impressed big time! Efter det åkte vi tillbaka till Hapeco efter att ha handlat cigg och tankat upp bilen och sen blev det även en runda förbi Idas bror Johans hus för att lämna lite grejer som Ida behöver ha där. Till sist åkte vi hem till Linn för att hälsa på henne o Idas katt Leo sötnos, drack lite mer kaffe och snackade.
Var hemma runt 22, heeelt slut. Har varit full rulle hela dagen, slappnade sedan av med en drink i badet... gott :)

No comments: