Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Friday, May 29, 2009

Skön Fredag

Idag sov jag ut riktigt länge. Skönt, skönt. Malin kom hem till mig runt 15-17 tiden, vi fick ihop en bra text när vi satte samman vad vi skrivit. Vi måste bara "slimma" ner texten lite för det blev för mkt, men bättre det är om vi inte hade haft tillräckligt med material. Vid 17.50 upptäckte jag att jag inte hade nåt vin hemma så jag fick slänga mig i bilen och åka till systemet. Hämtade upp Sofie på vägen och åkte hem till mig en sväng. Sen gick vi en lång långpromenad :) Gick ut till Västeräng och hämtade upp Ida o hunden Atlas oxå, sen gick vi till Kim o Co ute vid Hapeco o sa hej till dem. Bestämde att vi skulle käka lite lunch ihop innan morgondagens fest. Var ute och traskade i ca 2.5 timmar....ontont i fötterna nu. Men det är riktigt skönt att ut o röra på sig. Känner att man har blivit så förslappad nu när man bara har suttit och skrivit på litteraturstudien. Kvällen avslutades hemma hos Ida o Johan. Nyktert ikväll dock, måste ju vara utvilad och fräsch för festen imrg ;)

2 comments:

Anonymous said...

Blev det någon träningsvärk idag? :)

Hoppas ni får det trevligt på festen ikväll.

Theres Christersson said...

Nja, lite träningsvärk har jag haft, men det är bara bra!