Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sunday, May 24, 2009

Lite fest innan Harry´s

En hellyckad lördagskväll började hemma hos Ida i Kalmar med lite öl, cider och vin. Sen fortsatte vi hemma hos Calle med samma sak :) Fick låna en klänning av Ida som jag trivdes superbra i, tack! Det blir alltid så att jag byter kläder på festen. Är så trött på hela min garderob. Fick t o m göra ett stop på maxi innan vi kom till Ida för att köpa strumpbyxor och örhängen, sminkningen gjordes i bilen medans Sofie köpte cigg på shell, haha. Vi hamnade på Harry´s och trots att vi hade VIP inträde så tog det inte mer än 5 min att komma in iaf. (kan ju ha berott på att Sofie o jag trängde oss lite i kön med...) lite småpinsamma grejer som hände under kvällen oxå..t ex när Sofie och jag cyklade in i en supernice Audi och "råkade" buckla till den lite..o att mitt kort inte ville säga "köp medges" vid inträdet..men men, tack iaf Simon för cidern och Johan för bussresan hem. Träffade även på Micke (en gammal jobbarkompis) så jag fick sällskap med honom och hans kompis uppför Algatebacken hem. Trevligt att slippa pinna hem i högklackat med risk för våldtäktsmän..kvällen var lyckad!

No comments: