Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Thursday, October 15, 2009

Badrum = Done!



Då var äntligen badrummet klart. Ikea lyckades med att skicka oss den dörren på badrummsskåpet som saknades, det tog bara 3 veckor längre tid än de sa att det skulle göra. Det enda som saknas nu är en ny snygg toapapperskorg och en toapappershållare. Får köpa det när jag hittar nåt som passar.
Idag har jag inte gjort nåt vettigt överhuvudtaget. Ska försöka bege mig ner i källaren för att städa upp lite där iaf. Måste se till att det finns plats så att Mike o Carl kan få ut en garderobsdörr som skall målas imrg. När den väl är på plats så blir det mkt finare i hallen, just nu finns det ingen dörr på garderoben/skåpet så man ser rakt in bland allt skräp där...hemmet till alla skrivar, muttrar och alla dess möjliga verktyg.
I tisdags hade jag en rikig pluggdag. Först var vi hemma hos Ida.A i Kalmar. Pluggade där och sen begav vi oss till skolan för studiegruppsmöte där vi skrev ihop vår redovisning till seminariet. Var sedan hemma hos Ida.H i Nybro och spelade kort och gick ut en runda med Atlas. På kvällen lagade jag en riktigt fin lammstek och åt gott.
Igår hade vi seminarie, redovisningen gick sådär. Efter det så tittade jag förbi hemma hos Ida på vägen hem och käkade lite lunch och spelade kort. Väl hemma så blev det några glas vin och sp städade jag ut det ena rummet på övervåningen för att Carl ska spackla färdigt där så vi kan måla om i helgen. Grattis Linn som fyller år idag!

No comments: