Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Wednesday, February 17, 2010

Textilslöjd...


Det blev inget plugg i går. Hanemålaskolan ringde och ville att jag skulle vikariera för textilslöjdsläraren hela dagen. HAHA säger jag bara! Tog det som en utmaning och det blev det verkligen. Det var skitsvårt...jag minns ju knappt hur man trär en symaskin. Har nog aldrig känns mig som ett större frågetecken någonsin. Fick helt enkelt försöka få eleverna att hjälpa varandra så långt det gick. Det blev lite kaos men det gick iaf, spec bra vet jag inte men jag överlevde dagen.
Idag får jag ta igen pluggandet jag aldrig hann med/orkade göra igår. Fick dock samtal från Madesjöskolan idag om jag kunde komma in och jobba där under dagen men jag fick tyvärr tacka nej.
Nu ska jag återgå till mitt pluggeri om forntiden, källkritiska regler och geografibegrepp. Segt att plugga och jobba när man fortf är förskyld, vill åka skidor igen ju...Tenta imrg...suck.

No comments: