Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sunday, February 07, 2010

Varför kollar man eg?

Glodde på melodifestivalen igår...skulle eg inte gjort det, men kunde inte låta bli. Varför plågar man sig igenom sån skit egentligen? Det slutar alltid med att "fel låt vann", i detta fallet fel låt gick vidare. Okay, jag kan hålla med om att Salvation-låten var rätt bra. Men hur kan Hot-Hot-Hot låten INTE gå vidare? Är Svenska folket helt pantade?? Och att skicka Ola vidare? ja, det tyder ju på att intelligensnivån på röstarna är -12år...Jaja, det kommer förmodligen bli så detta året också att vi kommer nästan sist i schlagerfinalen igen.
Sen fattar jag verkligen inte hur de kan ha med en operalåt (Anders Ekborg) tror de att vi är så dumma så att vi röstar på en sådan typ av låt som det gick så illa för förra året i finalen??? Jag säger bara: usch, usch, fy, fy, usch o mera usch och fy!
Kommer dock förmodligen att ändå kolla vidare nästa lördag...vaaaaarfööööör????

Wilda har nu piggnat till och diggar "Salem Al Fakir-låten"

1 comment:

Bjanca said...

Kanske inte gjorde så mycket att jag missade festivalen då. Var på fotboll istället :P Missa mitt favoritevent för fotboll. Börjar undra om jag inte blivit sjuk sen jag kom hit. Pusss