Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Wednesday, April 21, 2010

Kläckeberga kyrka





Nu är det färdigmålat i källarbadrummet. Det blev en lite "udda" färg, men jag gillar den. När solen skiner in och det glittriga guldsprayet som jag sprutade på också skimmrar är det som havsvattnet på Barbados :) Nu ska jag bara fixa mattan och pynta. Sen är det klart.

Idag har jag varit ute i Kläckeberga kyrka med klassen och haft en guidad tur med läraren i religion. Vi fick gå in under kyrkan och kolla på ett riktigt skellet.



Ida.A, Annie.P och jag käkade sushilunch i stan och kollade runt på H&M och Gallerian. Jag hittade ett par söta strumpor och örhängen.


På eftermiddagen hade vi en 3 timmar lång föreläsning om svensk politik. Trist, men obligatoriskt så hade inget val. När jag kom hem så höll Carl och Tomi på att fixa med den nya motorn som Mike har köpt till VW-vanen. De käkade pizza så jag tog mig en slice jag med trots att jag försöker gå ner i vikt. Fy, fy.
Tog mig ett varmt bad och satte mig sen vid tv´n för att kolla på Eastenders och sm-hockeymatchen mellan HV71 och Djurgården.

No comments: