Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tuesday, April 13, 2010

Puh, vilken lång dag

Idag har jag haft fullt upp hela långa dagen. Kl 9-11 var vi på rättegång i Kalmar tingsrätt. Vi lyssnade på ett mål som handlade om en tjej som hade misshandlat sin kille. Lite ovanligt, ska bli spännande att få reda på domen om 14 dar. Efteråt käkade vi (Ida.A, Annie.P och Malin) lunch på en thairestaurnang. Kl 12.45 - 17.30 jobbade jag på Flerohopps fritids. Kul. Sen till bibblan och Lidl. Mike jobbar eftermiddagar denna veckan så jag käkade fiskbullar och kollade på Eastenders. Susse ringde en sväng. Sedan blev det plugg om Kalmar slott ända fram tills nu. Känns dock inte som att jag lärt mig nåt alls... Fick reda på att jag kan skriva tentan nu på lördag vilket är bra. Denna veckan är sjukt fullspäckad. Fattar inte hur jag ska hinna plugga till tentan. Kommer att bli fredag ef/kväll som får offras till det tyvärr. Vi har två olika grupparbeten, föreläsningar, tenta m.m. Denna veckan blir det att åka in till Kalmar 6 dar av 7. Suck, de pengar jag precis tjänat idag går till denna veckas bensinpengar.

No comments: