Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Thursday, September 10, 2009

David Guetta ft. Akon - Sexy Bitch

Klicka på titeln och njut! (har ännu inte fattat hur man länkar in youtubeklipp direkt här på bloggen..."tekniska tessan lixom")
Denna låten är sååå Ayia Napa och vi brudar i dimman på dansgolvet :)
MISS IT!!! Lyssnar om o om o om igen!

Borde eg plugga nu, men valde istället att sätta mig framför tv´n för att glo på snooker. Kan ju inte missa när Ooooo´Sullivan spelar :P dregel, dregel..haha! Tv-bilden är dock fortf lustig. Telia ringde upp mig igår och berättade att hela Sverige med teila digitaltv som har problem...skulle varit fixat tills idag, men bilden är ännu inte 100%.
Idag har jag varit ute i Alsterbro byskola tillsammans med min studiegruppskamrat Susanne. Vi har intervjuat några första och andraklassare ang "den mentala talraden". De fick enkla frågor så som t ex -Kan du räkna baklänges från 17 ner till 6? -Kan du räkna med 10-skutt? 5-skutt? etc. De flesta klarade detta jättebra. Det var roligt att få se en annan skola. Skulle lätt kunna tänka mig att jobba där.
Efter jag kom hem från skolan så tog jag ett storsäd i badrummet så nu är det skinande rent där. Ska fortsätta i köket nu efter snookern. Får se om jag orkar plugga lite sen, annars får det helt enkelt bli en annan dag.

No comments: