Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tuesday, September 08, 2009

Härlig dag

Idag har jag varit på högskolan och lyssnat information om kommande vfu-besök och de intervjuer som vi ska göra med barnen angående matematikundervisning. Efter dagens lektion så promenerade jag in till stan, köpte mig en takeaway sushi och satte mig vid vattnet vid Stagg och åt. Härligt väder, varmt och skönt. Kl 13 körde jag hem till Ida och drack lite kaffe. Vi tog en promenad med hunden och la oss även en stund i solariet. Tittade förbi Cykelmekano och sa hej till Ola, Kim och Emelie. Sen köpte vi med oss rödspätta, potatis och remouladsås hem och Johan (Idas tvillingbror) kom och åt med oss. Lite kaffe på det och sen begav jag mig hem helt slutkörd. Det känns verkligen i kroppen att jag varit sjuk. Hostar som en galning. Vi kunde inte gå speciellt fort pga mina hostattacker. Nu ska jag glo på Eastenders och sen blir det en dusch innan jag kryper ner i soffan med en värmande whiskey :)
Saknar fortf Napa som faaan...:( ska snart lägga ut dagboksanteckningarna därifrån, ska bara renskriva dem först.

No comments: