Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Monday, September 14, 2009

Trist utan tv...

Igår gick tv´n sönder. Den bara slutade att fungera helt plötsligt.. skitsegt. Mike körde in med den till Mediamarkt i Kalmar idag för att de ska laga den. Så här sitter jag med 3 st icke-fungerande tvs och glor. Måste ta o köra dem till återvinningen nåndag typ.
Idag steg jag upp kl 09.30. Käkade bacon, kokt ägg och bagel med phillyost, yumm + kaffe till såklart. Pluggade ca en tim och sen körde jag till högskolan 13-15 på föreläsning om matematikundervisning. Efter det var jag hos Ida en stund, drack mera kaffe och solde 20min solarie. Har nu äntligen bytt ringsnal på mobilen! David Guetta - Sexy Bitch :)
Nu har jag satt mig framför datorn, slängt in en kyckling i ugnen och hällt upp en whiskey/cola och ska bara ta det lugnt ikväll. Imorg väntar en heldag med plugg hemma. Ska även försöka hinna med lite städning.
Grattis Ida på namnsdagen!

No comments: