Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sunday, September 20, 2009

Vilken härlig helg det är :) soligt och fint!
I fredags hade jag redovisning i skolan tillsammans med en studiegruppskompis, det gick inte spec bra men men, man kan ju inte alltid ligga på topp ;)
Åkte hem till Ida efter skolan och vi delade en pizza, gick lite på stan, drack kaffe och solade solarie. På kvällen drack vi vin och hade spelkväll hemma hos henne, spelade skip-bo och sen när Kim o Emelie kom så spelade vi yatzy. Mkt trevlig fredag!
Igår så hade jag en riktig slappdag. Var en stund på stan och handlade lite, hyrde film och bara tog det lugnt. Grannarna hade grillfest, Mike var där en stund men jag var s seg så jag orkade inte.
Idag ska jag städa lite här hemma och sen bege mig hem till pappa o Karin i Flygsfors. Karin fyllde 55 år i onsdags så det blir fika nu vid 14 med hela släkten. Ska bli trevligt. Imorg är jag "ledig" från skolan och ska plugga hela dagen inför duggan på tisdag.

No comments: