Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sunday, September 06, 2009

Hemma sjuk


Önskar att jag var kvar i Ayia Napa, sittandes på stranden med en breezer i handen...

Då var man tillbaka igen efter en underbar resa på Cypern med brudarna. Det kommer ett inlägg lite senare om vad vi gjorde. Just nu orkar jag inte med nåt. Har legat i soffan hela dagen och mått dåligt av feber, ont i halsen, snuva och ont i huvudet. Hoppas jag inte drabbats av svininfluensan :) Behöver verkligen åka till skolan imrg för att gå på en föreläsning. Missade Jägarns årliga kräftskiva pga att jag blev sjuk igår ef. Hade dock ett kilo kräftor hemma så jag åt några stycken hemma själv men det smakar ju ingenting när man är sjuk tyvärr. Igår flyttade vi runt möblerna i huset och har nu fixat tv-rummet och matsalen nästan klart. Tomi och Mike har installerat diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare i helgen och även börjat bygga på ett staket. Våra grannar har nu flyttat in. Vi hade lite inflyttningsfestgrillning i onsdags, det var trevligt. De har tre jättemysiga barn, två hundar och ett antal gulliga katter. Nä, nu ska jag ta några fler panodil och hoppas att feber går ner lite så jag kan sova inatt.

No comments: