Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sunday, August 23, 2009

Packning pågår

Mmm, det är alltid lika gott att ha fått sova ut, sitter här nu med mitt morgonkaffe och ska snart bege mig iväg till lägenheten en sväng för att städa upp det sista.
Tack vare att brudarna ställde upp igår så gick det hyfsat snabbt att städa ur den. Linn tog spis och kök, Sofie tog kök, kyl och dammsug, Ida putsade fönster och jag tog badrummet. Gott samarbete. Vi drack en hel del vi under tiden också. Sofie och jag var kvar till sist. Ida hämtade upp oss runt 17, då hade vi städar/druckit sen kl 12. Tydligen så stank det av alkohol i läg..haha, konstigt att den doften tog över all skurmedelsdoft så mkt som vi sprayade. Bra drucket :)
Det är inte mkt kvar att göra i läg nu, ska bara in en sväng för att plocka igjordning. Tack brudar för att ni är så gulliga!
När jag kom hem till Örsjö runt 18-tiden så bad jag Mike köra ner mig till sjön. Det var så vackert där med kvällssolen som sken med sina underbara strålar på vattnets yta så att träd och skog avspeglades. Jag var tvungen att ta mig ett dopp! Härligt var det att simma runt ett litet tag helt i tystnaden, endast naturens avslappnande ljud hördes. Kände det lagon kalla vattnet runt hela min kropp. Det var bland det bästa jag gjort hittills under sommaren. Mike satt och tittade på, tyckte jag var lite tokig som badade i det "smutsiga vattnet" hehe. Ja, det var inte så fräscht men det var skönt iaf. När vi kom hem igen så lagade vi kycklingvingar med pommes. Sen däckade jag på soffan runt 21 tiden. Heelt slut.
Nu måste jag iväg, ska hinna packa sen också. Måste göra det i lugn och ro så att man inte glömmer nåt. Får se när nästa blogginlägg kommer, det kan hända att det inte blir förrän efter semestern. Läängtar till solen :)

1 comment:

Bjanca said...

Hoppas att ni får en jättebra resa =) Kram kram