Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tuesday, July 28, 2009

Bara 18 dagar kvar



Känns bra nu, har bara 18 dagar kvar på jobbet för denna sommaren. Har nu kommit in i det mesta och det är roligt att jobba faktiskt. Idag har det varit hyfsat lugnt på jobbet, men ändå lagom att göra. Sådana dagar gillar vi :) Har tagit lite bilder idag som jag ska ladda upp när jag kommer hem. Ska titta förbi lägenheten och hämta hem lite grejer därifrån innan jag kör ut till Örsjö. På onsdag kommer Tore med familj som ska bosätta sig på Klarav 4 där vi bodde innan så i ef/kväll nu ska jag plocka ut det sista o städa ur kyl/frys etc. Mike har tagit alla möblerna och grovstädat det mesta, men det känns som jag måste kolla över allt en sista gång så det är ordentligt gjort, hehe. Det blir ju jag som får visa paret tillrätta när de kommer på onsdag kväll eftersom Mike jobbar ef denna veckan och då vill jag inte skämmas för att det är stökigt. Trött, trött är jag, men det är bara att kämpa på! Ska unna mig ett glas rött sen när jag kommer hem ;)

No comments: