Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Friday, July 31, 2009

Ska bli såå skönt med helg nu!


Idag är jag trött... Det blev inte mkt sömn inatt. Igår efter jobbet hämtade jag upp Susse i Västrakulla och vi åkte hem till mig i lägenheten ett tag innan vi drog ut till Örsjö. Jättekul att ses igen, hon berättade om sin resa och vi hade trevligt med lite vin och städ hemma. Jag kom nog inte isäng förrän ca 01.00 och sen när jag vaknade 5.30 så satt Susse och Mike fortfarande uppe i soffan och drack och snackade hehe. Hämtade upp mamma som vanligt imorse 6.45 och käkade min "frukost" i bilen = en banan! Det är alldeles föör lugnt idag på jobbet. Det är endast en läkare idag här på mottagningen och nästan inga patienter så jag har städat lite härute i receptionen. Har torkat alla ytor med desinfektionsmedel så nu luktar det sprit här :) mmm! Ikväll kommer jag nog att somna riktigt tidigt, förmodligen runt 20 redan om jag har tur. Behöver verkligen få lite sömn, det har varit mkt mkt nu på senaste. Denna helgen blir lugn, men nästa så tänkte vi hitta på nåt kul. Bowling, käk och utgång kanske? Ska se om vi kan dra ihop ett gäng :)

No comments: