Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Thursday, July 02, 2009

Busy busy day

Idag har jag varit trött som fan hela dagen men ändå hållit igång som bara den. Först jobb som vanligt 7.30 - 16.30. Var hemma en sväng o åt lite, orkade inte laga nåt så det blev McDriven och en Big Tasty burger, mmm. Sen åkte jag till Ida och hjälpte henne flytta lite lådor från hennes lägenhet till Hapeco. Sa hej till Kim o Ola som var där o meckade lite med bilarna. Ida och jag åkte sen till Willys och handlade. Var hemma runt 20, då blev det ett stort glas juice och ett bad. Nu är jag helt slut och ska krypa ner i sängen, hoppas jag somnar direkt så jag får mer än 5 timmars sömn. Imrg är det äntligen fredag och helg, ska bli så skönt!

2 comments:

Hanna said...

Oj oj lever Kim och Ola fortfarande, var ju evigheter sen man såg dem. Ola iaf haha..

Hanna said...
This comment has been removed by a blog administrator.