Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tuesday, July 07, 2009

Jobbar...

Är sist kvar här nu på jobbet, alla andra har åkt hem, men eftersom jag har arbetstid till 16.30 så måste jag vara kvar. Har inte nån tid att ta ut från flexen heller tyvärr så...men det är rätt lugnt här nu, nästan för lugnt så att det blir trist. Jag tycker bättre om när det finns saker att göra än att behöva sitta o glo. Vädret här har gått från sol till moln o regn. Suck, hade ju varit mysigt att kunna sätta sig ute i solen när man kommer hem, men så blir det inte idag iaf. Ikväll blir det en lugn kväll. Ska hem till lägenheten först och sen ut till huset o laga lite mat, får se om Carl kommer och håller mig sällskap och kanske tar en öl ihop. Mike kommer inte hem förrän 23 som vanligt när han jobbar ef. Han jobbar varannan vecka fm/ef. Kom på att jag inte har gjort nåt inlägg angående att jag och Mike är tillsammans igen. Men det är vi! Han friade förra fredagen när vi var ute på O´learys tillsammans med Carl, hans syster och lite andra kompisar. Jag blev jätteglad, har även frieriet på video :) Så till höst blir det till att börja planera bröllop!
Nehä, nu är kl snart fem i halv så jag kan gå o börja byta om innan jag stämplar ut vid halv. Kram kram på er!

2 comments:

Anonymous said...

Härligt med ett nytt inlägg. Vet känslan av att inte ha något att göra på jobbet. Tyvärr kan man inte bara gå därifrån.

Låter mysigt med planering av bröllop. Hoppas ni får ett bröllop på hösten i den lilla kyrkan som du vill gifta dig i. :)

Även trevligt att du börjar skriva om din kärlek för första gången på länge i bloggen. Man har saknat det som står i presentationen.

Hanna said...

Är så glad för din skull gumman!! Puss puss