Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Thursday, July 09, 2009

Vart tog solen vägen?

Vad hände eg med det fina vädret? Jag som jobbar hela dagarna vill ju få mig en dos sol efteråt...KOM TILLBAKA!
Igår kväll var jag och hämtade mamma på stationen i Kalmar, hon har varit i Sthlm en sväng på lite semester. Hon pratade på hela bilresan hem om allt kul hon gjort. Nästa tur för henne blir Malmö/Köpenhamn sönd-onsd. Åh, jag vill oxå iväg nånstans, men ska det vara sådant här väder så är det ju inte ens nån mening att åka över till Öland. Hoppas iaf att det inte regnar på lördag på min födelsedag. Usch, fatta att jag fyller 27..helt otroligt. Känner mig fortfarande som 19 ibland..ha ha. Får se vad jag hittar på, är lite sugen på att åka in till Kalmar för att shoppa kläder om det regnar, kanske middag o bio sen, får se.
Imrg är det fredag och jag slutar redan 14. Då kommer mamma o hämtar upp mig på jobbet för hon ska bjuda mig på middag på restaurang Byttan. Ska bli mumsigt, hoppas att de har kvar den goda gravade laxen med stuvade dillpotatis som vi åt förra året :) yumm
Nu är kl 16.25 och det är dags för mig att slänga av mig "den vita rocken" haha, och stämpla ut och köra hem. Ska förbi Lidl och handla lite mat innan jag kör hem för att ge the cats a proper cuddeling!

1 comment:

Hanna said...

Ja mer sol åt svenska folket ;) Pusss