Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tuesday, July 14, 2009

Halfway there!

Då var man redan inne på jobbvecka 5 av 10 då :) Halvvägs klar med sommarjobbandet. Känns skönt faktiskt. Nu har jag iaf kommit in i det mesta som jag behöver kunna för att göra mitt arbete korrekt och bra är väl det för nu är det bara jag ensam härute i receptionen eftersom min kollega Britt som annars jobbar heltid här har gått på semester. Det jag pysslar mest med är att ta emot patienter och registrerar dem, tar betalt och skickar de vidare till läkaren, men jag tar även hand om posten som kommer in och lägger in remisser och skriver bokningsunderlag till väntelistor etc. Nu har jag bara tio minuter kvar av dagen. Idag ska jag kanske åka hem till Sofie en sväng efter jobbet. Blir det inte en sväng förbi henne så åker jag direkt ut till Örsjö och hjälper till med renoveringen av huset. Blir nog att måla lite fönsterkarmar för min del idag isf eller rensa lite mer i trädgården. Imrg blir det att åka hem till pappa och Karin i Flygsfors efter jobbet för att käka en försenad födelsedagsmiddag :)

No comments: