Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Wednesday, November 18, 2009

Dugga med feber

Mina misstankar om att jag skulle bli sjuk stämde. Fick endast några timmars sömn mellan att vara föör varm och sedan frysa så in i...så det var segt att stiga upp i morse. Men tacka vet jag Panodil!
Hade "dugga" på en bok som handlar om Läs och skrivinlärning i skolan idag. Fick ihop 3 sid med text, men vad som skrevs vette tusan. Det roliga är att vi inte får tillbaka våra texter så det få förbli ett mysterium.
Efter duggan tittade jag upp en sväng hos Ida på en kopp kaffe. Emelie och Annie var också där. Sen blev det en 50 min promenad med hunden när jag kom hem. Var helt stelfrusen när jag kom in igen. Har nu hittat ännu en bra väg att gå och i går när jag var ute (85 min) hittade jag ytterligare en annan väg. Nu är det bara att välja och vraka :)
Inskaffade mig en termometer imorse på Apoteket och kunde konstatera att febern ligger lite över 38 grader, så nu ska jag äta min soppa och bädda ner mig med min bok. Har nu börjat på "Flickan som lekte med elden". Den är riktigt bra.

No comments: