Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Saturday, November 07, 2009

Fredagsvin hos Ida

Lou, Sofie, Linn, Jag och Rose

Sofie fixar min frisyr som vanligt :)
Rose och jag hamnade på chilis hemsida: www.chilinybro.se :)
Igår hade vi föreläsning och grupparbete mellan 10 - 13. Käkade bakad potatis till lunch tillsammans med studiegruppen. Efter skolan så blev det en runda på stan i Nybro, köpte en fars-dag present. Det blev en skjorta (som vanligt typ) Hade totalt glömt bort att det är Fars-dag nu på söndag, kom på det igårkväll. Tur att jag inte glömde bort det helt, hade blivit lite dumt kanske...
Gårkvällen var jättetrevlig. Ida bjöd på tacopaj och en massa folk dök upp på festen. Vi var nog ca ett tjugotal personer som mest. En del av oss drog ner till chili och dansade loss. Jag stannade inte så länge eftersom jag fick skjuts hem till Örsjö av Rose som bor i Långasjö. Hon körde hem mig runt 00.30 så jag var hemma innan 01 vilket var rätt skönt. Slapp jag betala 250 kr för en taxi. Vi hade riktigt skoj, jag tror jag skrattade hela vägen från Nybro - hem :)
Idag är jag lite sådär "lagom" bakis. Det känns att man drack igår men jag är ändå hyfsat funktionabel. Sitter här nu med en kaffe och ska precis ut på en långpromenad innan jag kör iväg till mamma för att ta ett långt, varmt skönt bubbelbad och spela lite kort. Blir nog att jag kör förbi McDonalds på vägen hem och ser om nån liten hamburgare vill följa med mig hem :) Sen blir det filmkväll och slapp resten av dagen.
Imrg ska vi till pappa och Karin för fars-dag, ska käka thaimat. Yumm!

No comments: