Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sunday, November 08, 2009

Helt förälskad i dessa låtar





De spelades flitigt nere på Cypern och det första jag gjorde när jag kom hem var att byta ringsignal till "sexy bitch" och bränna en cd för att ha i bilen. Har dock ännu inte tröttnat på dessa låtar och i fredags när de spelades på chili dansade jag och brudarna loss som bara den ;)
Som ni ser så har jag nu äntligen lyckats fatta hur man lägger upp ett klipp på bloggen :) Var ju inte så svårt eg, men vet man inte hur man gör så är det inte så lätt.
Idag är det söndag och jag har inga planer för dagen mer än att vi ska hem till pappa kl 16.30 och käka thaimat. Blir nog en promenad snart och kanske även en film. Vädret ute är så trist nu, gråa moln och regn som hänger i luften. Får se om jag känner för att dra fram pluggböckerna el inte, vi har som sagt en hel del att göra denna delkursen. Men förmodligen skjuter jag upp det tills imrg...

No comments: