Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sunday, December 13, 2009

80-talsfest

I igår var det fest!
Anna fyllde 20år och hon hade fest med tema 80-tal i scoutstugan, Nybro. Hade jättetrevligt :) Vi lekte lekar, hade tävlingar och musikquiz m.m. Det är nåt speciellt med att få klä ut/upp sig!
Både Ida och jag fick låna kläder av våra mammor. Jag hade en svart kjol (äkta 80-tal) tillsammans med en stor rosa tröja, rosa strumpbyxor, pumps och läckra pärlor runt halsen. Det lockiga håret fick jag genom att sova med flätor natten innan. Rosa läppsttift var toppen över i:et. Härligt :)

Idag är jag bakis. Sov ända till 14.00. Det ska bli gott med McDonalsmat och pizza ikväll tillsammans med några filmer. Har varit ute och promenerat i 90 min idag. Det är så skönt att promenera av sig baksmällan i den kalla friska luften.
Insåg just att det är Lucia idag. Det är exakt 10år sedan jag var med i Nybroluciorna. Shit vad tiden går...


I scoutstugan

Hos Ida innan

Veronica och jag ska smälta en isbit tillsammans :)

No comments: