Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Wednesday, December 23, 2009

Klapparna klara och granen klädd



Då var klapparna inslagna och granen klädd. Tyvärr så ser den lite väl "naken" ut pga att jag har städat bort det mesta av glittret och prydnadskulorna. Trodde jag hade mer än vad som fanns.
Idag har jag varit hos Erika och fikat. Mkt trevligt. Vendela och hon hade klätt granen på morgonen och när jag var där var hon i farten med att plocka bort kulorna från granen igen :) Det blev en promenad med hunden när jag kom hem (35 min) och sedan slog jag in de sista klapparna.
Carl är här ikväll, han ska stanna tills på lördag eftersom hans tjej är iväg. Just nu sitter de och spelar x-box och Playstation.
Igår var jag i stan med Ida och fixade de sista grejerna inför jul. Hann även med att ta ett sol. Vi drack lite kaffe hemma hos henne och jag hämtade Mikes julklapp som hon har förvarat i garderoben. Atlas gillade den starkt och jag hoppas att även Mike kommer göra det :)
Imorg ska vi först hälsa på mamma (som även fyller år) och ef/kvällen kommer att spenderas i Flygsfors hos pappa och Karin.
GOD JUL!!!

No comments: