Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Wednesday, December 30, 2009

Slapp

Måndag: Var en runda på stan. Hälsade på mamma en sväng innan jag gick upp till Ida. Vi gick en promenad med Atlas (60min) var uppe hos Linn och drack kaffe och käkade choklad. När jag kom hem så tog jag ytterligare en promenad med Jimmy (40min)
Städade upp hemma och körde 3 maskiner tvätt. Gick även igenom min garderob igen och har nu sorterat in allt på sin plats.
Igår: Gjorde jag inte ett dugg. Satt hemma framför Tv´n och kollade på film efter film och åt skräpmat :) såå skönt!
Idag: Varit i stan och handlat. Hälsat på mamma. Promenad i -12 gradig kyla, pallade inte mer än 25 min sedan hade mina tår fryst till is och hela jag var genomfrusen. Lagade god pasta med baconröra. Nu ska jag snart iväg till Ida och ta ett glas vin.

No comments: