Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Saturday, January 09, 2010

Början till plugg igen

Har inte skrivit på ett tag nu men det beror på att det inte direkt har hänt så mkt. Är ju ledig från skolan så jag går mest hemma och ugglar typ, hehe. Det är skönt i början men det blir snabbt rätt så trist. Igår började jag skriva på mitt utvecklingsarbete som jag har gått och dratt mig för. När jag väl satte igång så var det jätteroligt faktiskt :)
Dagarna på senaste har mest bestått i filmtittande, bokläsning, promenader och visiter till Nybro till mamma eller Ida. I tisdagskväll var Ida, Linn och jag hos Annie och åt varma mackor, drack vin och spelade kort. Sen på onsdagen fyllde Erika 29 år, skulle eg åkt till Lindås och fikat men kände mig inte så pigg så jag stannade hemma. Ska träffa henne på måndag istället.
Nu sitter Carl och Mike här och spelar Playstation och dricker starkt (ca 70%) hemmagjort serbiskt spit (raki):) så det blir jag som får köra hem Carl sen. Nu ska jag pinna ut på en långpromenad med hunden och sedan blir det att laga till nåt gott till middag och ikväll blir det nog några filmer och kattgos.




No comments: