Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Monday, January 11, 2010

Trött efter en produktiv dag

Kom inte isäng igår förrän kl 04.00. Fastnade vid en film "Älskar, älskar inte" (Jude Law) som jag var tvungen att kolla klart på.
Upp idag vid 7.30 så det blev inte mkt sömn. Var helt förvirrad när jag vaknade och fick nästan panik när jag märkte att inte Mike låg brevid. Det tog ett tag innan jag kom på att han hade tid för bilbesiktning kl 7.00. Puh...hehe. Audin gick klockrent igenom utan anmärkning.
Erika kom runt 09 och stannade till 11. Sen satt jag i 3 tim och skrev på mitt utvecklingsarbete. Nästan klar nu. Tog en promenad (60 min) skönt eftersom det var 2 plusgrader. Sen blev det en timmes plugg till innan jag skjutsade hem Carl till stan. Tankade och handlade. Middag idag blev pasta carbonara. Nu sitter jag med en kaffe och kollar på "Syriana" på kanal 9 innan det blir läggdags. Alla katterna ligger här på soffan och sällskapar oss. Guu, vad trött jag är...ska bli skönt att sova snart.
Imrg blir det att skriva klart arbetet och förmodligen en promenad som vanligt.
Miau Miau!

2 comments:

Bjanca said...

Haha.. ja Jude Law är lite svår att slita sig ifrån ;)

Theres Christersson said...

Precis, han är fööör snygg, hehe!