Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Thursday, January 14, 2010

Ordpussel och meningsbyggnad

Nu när man har varit ledig länge så har jag vänt rätt så ordentligt på dygnet. Att stiga upp imorse kl 8.00 var därför ganska segt. Gjorde klart min ppt-redovisning och övredovisade ett par gånger för att förbereda mig inför dagens kommande redovisning. Vi började kl 12.30 och slutade vid 16.50. Jag redovisade runt kl 14. Det var intressant att lyssna på de andras presentationer till en viss del, men det blev föör mkt. Efter kl 15 så satt jag mest och rullade tummarna och hade internet på i mobilen, hehe. Hoppas inte läraren såg...Jag fick iaf riktigt bra feedback av läraren. Alla de andra som redovisade fick oftast en följdfråga eller liknande. Jag fick "-Detta är material och idéer som lärare ute i versamheten skriker efter att få tag i. Ni andra här borde snappa upp denna idén så att ni kan använda den i kommande arbete. Detta är något som du skulle kunna skriva om i ett examensarbete t ex, verkligen jättebra." (Frank 100113) :)


När jag kom hem skrev jag ihop det sista i arbetet och mailade in. Såhär kan det se ut efter att jag skrivit...



Det blev även en tripp till bibblan för att lämna tillbaka alla böcker som vi använt i denna delkurs och lånade nya till nästa kurs.
Väl hemma så blev det middag (hotdogs) och sendan en promenad (40 min). Resten av kvällen spenderades framför Tv´n, slapp.
Imrg ska jag städa bort julgran och annat pynt. Ut med julen nu!

No comments: