Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sunday, January 31, 2010

Jeopardy, Poker och Singstar

Fortsättning fredag :"Måste dock hålla mig nykter..." avslutades förra inlägget med. HAHA säger jag bara åt det. Idas bror Johan var så gulligt och ställde upp med att köra hem mig på fredagskvällen. Jag kom till Ida runt 20.00. Tog en drink hos henne och gick sedan bort till John som bor 3 min från henne. Där spelade vi Jeopardy med Koffe, Kasja, Anton, John m.fl. När de andra gick ner till chili så skutsade Johan hem mig. Ida och Atlas följde med ut till Örsjö en runda :) Väl hemma så blev det öldrickande tillsammans med Mike, Carl, Pierre (box) och Tina fram till kl halv nio - nio på morgonen. Vi spelade poker och sjöng Singstar och hade jättekul :)
Lördags: Steg inte upp förrän kl 15 ca. Var typ fortfarande full när jag vaknade. Skulle egentligen ha gått på en fest tillsammans med Ida idag, men jag var så bakis så jag pallade inte. Förstår inte varför man kan supa flera dar i rad när man är utomlands och inte må dåligt men här hemma i kylan så fungerar det inte...? Kvällen blev istället lugn och skön hemma tillsammans med en bit smörgåstårta och några filmer.
Idag: Ska plugga idag och städa huset, sen blir det nog en långpromenad i kylan också. Riktigt jäkla kallt igår och idag ca -14 - -20. Kaaaallt, brrrrr :(


Carl och jag

Pierre och Mike

1 comment:

Bjanca said...

Haha.. inte nykter gumman, men hålla sig bara salongsberusad kanske ;)