Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tuesday, January 12, 2010

Masters - snooker


Dagen har bestått av ett konstant pluggande men nu är jag nästan klar. Ska bara gå igenom min ppt-presentation imrg bitti. Ska redovisa nångång mellan 12.30 - 16.50 imorg. Är sådär nöjd med mitt arbete, min idé/mitt tema är superbra och jag har lyckas bra med beskrivningen av hur det ska gå tillväga men har dock inte hittat så bra källor som jag kan stödja mig på så det är inte många referenser med, mest egna tankar. Hoppas iaf det ska gå bra, annars får man bara komplettera, inte hela världen.
Blev en kortare promenad idag (35 min) runt i kvarteret bara. Tomatsoppa och vitlöksbröd till middag. Kollat på Eastenders, Masterchef, 2½ men och Snooker Masters. Ronnie spöade Neil med 6-4 :) Hoppas han vinner!

No comments: