Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sunday, January 10, 2010

Tacos och granbarr...miss GC

Det blev tacos till middag igår. Pierre och Tina kom över och sällskapade oss. Drack några öl och tog det lugnt. Kollade på "Scary Movie" :)
Idag blåser det ute, tänkte gå ut och promenera snart men det är såå kallt när det blåser. Hatar blåst!
Snart kommer Tommi hit och ska kolla upp våra elledningar. Det är nåt skumt med dem. Det händer ofta att säkringar går och för tillfället kan vi inte ens plugga in dammsugaren utan att det går en säkring och halva husets el slocknar...få ta och borsta golvet så länge som man gjorde när man bodde på GC, hehe. Just nu är det granbarr i hela huset :( hoppas att Tommi kan fixa till det idag.
Skönt iaf att man inte är bakis idag. Drack bara två öl igår.
Ska ta och slå susse en pling lite senare och höra hur hon hade det i Prag över nyår.
Nu såhär i efterhand ångrar jag att jag inte bokade in en resa till GC el nåt eftersom jag varit ledig så länge. Hade gott om tid till att ha åkt iväg nånstans. Hade varit kul att ha åkt ner till GC och träffat gamla vänner. Träffade dock på Susses päron igår på Willy´s och de hade precis kommit tillbaka från GC och de sa att vädret tyvärr inte hade varit så bra. Men det hade iaf varit varmare än här hemma i Sweden, hehe.
Nä, nu ska jag fortsätta med mitt golvborstande och sedan blir det promenad.



Här på Scandic jobbade jag till och från sep-01 tom sep-03


No comments: