Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Saturday, August 01, 2009

Packar för fullt


Vilken härlig dag det är idag! Solen skiner och det är underbart ute :) Jag satt ute i solen och åt min frukost idag medans Muhammed, Tomi och Mike höll på med att sätta dit gipskivor på övervåningen av den andra huset där våra förra grannar från Dahlborsgatan ska flytta in 1 sep. (Pierre och Tina med fam) Det är ett ungt par som har 3 barn, 2 hundar och en eller två katter.
Jag håller på att packa för fulla muggar nu här i lägenheten. Planen är att idag fylla 5 banankartonger. Sen tänkte jag att jag tar ca 2 kartonger per dag eftersom jag ändå kör igenom Nybro på väg hem till Örsjö, då kan jag lika väl titta upp hit och ta med lite grejer var dag. Kan jag även passa på att ta ett skönt bad också :)

No comments: