Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Monday, August 10, 2009

10 jobbdagar kvar

Är inne på jobbvecka 8 och har nu endast 10 jobbdagar kvar innan det är dags för min enda veckas semester. Ska bli härligt att komma iväg. Britt har kommit tillbaka från semestern nu så vi är två i receptionen. Blir inte lika mkt surfande nu tyvärr utan måste se till att det ser ut som att jag gör nåt vettigt...hehe
Igår var en jättefin och solig dag. Var i Kalmar en sväng och handlade lite grejjer på Bauhaus. Shit alltså vilket varuhus, JÄTTESTORT! De har allt man behöver till hus där. Satt ute i solen en liten stund också innan det blev dax för städning. Kollade på en film och somnade lite efter 21.
Idag ska jag förbi lägenheten efter jobebt och fortsätta med att gå igenom mina saker där och packa så mycket jag orkar. Känner att jag måste få ordning på mina kläder. Det finns ingen garderob i huset än så jag har lite av mina kläder packade i olika väskor och även en del kvar i lägenheten. Har ingen riktig koll på vad jag har det som jag behöver ta med mig till Cypern. Så därför tänkte jag även börja att packa inför resan lite smått.

No comments: