Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Friday, August 14, 2009

Trött idag

Det blev en hel del städande och packande igår faktiskt. Behöver inte göra så mkt idag vilket känns bra. Jag rensade ur hela hallen i huset och har gjort det fint där. Byggmästaren som håller på med badrummt och övervåningen på det andra huset har lyckats komma riktigt långt på bara några dagar. Vi är impressed i högsta grad.
Pga att jag a mig sent igår och steg upp tidigt idag har resulterat i en jobbig trötthet...vill bara hem just nu och krypa ner i sängen igen och dra täcket över huvet och krama katten. Tequila var så gullig imorse, hon kom och lade sig på min kudde och jag kramade och sniffade på henne ca 45 min innan jag steg upp. Lilla Wilda låg brevid hon också.
Idag blir det smörgåstårta på jobbet till lunch och sen när jag har slutat runt 13:45 ska jag hämta upp Susse i V-kulle så ska vi hitta på nåt kul. Får se vad vi gör. Blir nog kanske en runda på stan och lite fika el nåt.


mmmmmmm

Sitter här nu (alla andra är på lunch) och längtar tills resan. Jag hoppas verkligen att vi kommer få tid/tillfälle att åka till vattenparken när vi är i Ayia Napa. Har kollat runt på lite bilder därifrån för jag minns inte riktigt hur det såg ut. Minnena kom direkt tillbaka när jag såg en del bilder :) Shit alltså vilka läskiga rutshekanor de har där. En del som stupar rätt ner...uscha., men även en del lugnare turer finns att välja på som tur väl är.


No comments: