Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Thursday, August 06, 2009

www.kalmarstadsfest.se


Kalmar är garanterat den hetaste sommarstaden i Sverige -09! Så mkt turister som vi har haft här år är toppen och jätteroligt. Nu torsdag till lördag är det Kalmar stadsfest och staden fylls av ännu mer folk. Ikväll 19.00 är det Rix FM festivalen. Vill egentligen gå på den men tror inte att jag hinner tyvärr.
Snackade med Ida igår och vi tänkte mötas upp i stan efter att jag slutat jobba imrg ca 13.30 tiden för att strosa runt och kolla läget. Sen blir det fest på lördag hos Kim med tidig utgång till Kalmar för att parta loss i stan.

Klicka på rubriken så kan ni läsa mer.

KRÄFTOR!!!


Kom precis tillbaka från lunchen. Det blev lasagne idag och ska nu ta hand om posten och blev just nu såå supersugen på kräftor. Jag längtar tills Jägarn (Tobias) ska ha sin årliga kräftskiva. Hoppas det blir snart och inte att det blir den veckan när vi är på Cypern. Detta året ska jag faktiskt ta och köpa svenska kräftor, de är mkt dyrare än de andra men det struntar jag i. De smakar så mkt bättre. Yumm yumm :)

No comments: