Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tuesday, August 11, 2009

Regn

Tycker det är så mysigt när det regnar. Idag regnar det katter och hundar utanför :) Känns bra att man jobbar då och att semestern inte är långt borta.
Nu har jag lite tid till att skriva här i bloggen eftersom Britt har slutat för dagen. Hon jobbar bara till 12.30 så efter lunch är jag ensam (iaf här ute i receptionen) så det känns bra.
Idag hämtade jag upp mat från matsalen och åt. Det blev en jättegod köttgryta med rödvinssås och potatis. Susses mamma jobbar i köket så vi hälsade på varann. Jag önskar att jag hade kunnat vara ledig denna veckan, då hade jag kunnat åka upp till Sthlm jag oxå. Susse är där nu och hälsar på Maria nämligen. Tittade precis på lite kort på fb från gårdagens utekväll. Fast de hade visst hängt på stureplan, så jag vet inte...haha.
Igår fick jag lite mer packat i läg och idag blir det samma veva igen. Svänger upp en sväng till lägenheten, packar, hoppar i badet och sen måste jag förbi ÖoB och köpa ett stort flak med kattmat. De äter som hästar de små liven. Wilda är fortf lika irriterande när hon attackerar mina fötter och händer. Hon är inte på Mike nåt alls, fattar inte...igår höll jag på att bli galen och försökte mota bort henne till honom, men hon bara gosar med han. Grr. Gosa med mig istället! :) Alla katterna kommer iaf bra överens med varandra nu viket är bra.

Nu är det bara 13 dagar kvar tills vi är på Ayia Napa. Längtar sååå!
Här är ett par bilder på hotellet som vi ska bo på. Blue Village Callisto



3 comments:

Mattias said...

East kommer jag ihåg att du verkligen ääääääääälskar haha. Så missnöjd över ett ställe som du var den kvällen är det nog länge sen jag hörde någon vara. Kanske några av vännerna om "Hotellet" i Nässjö.

Synd att du inte kom upp till Stockholm den här veckan och svängde loss lite på Imperiet och Järntorgspumpen istället. Rekommendera Imperiet rill Susse så får hon se på fina grejer.

Anonymous said...

Längtar till resan!! Kramar Linn

Theres Christersson said...

Aha, var det East som jag var på?? hehe. ok, nä det var inget att ha. Går nog hellre på Hotellet i Nässjö faktiskt! :)

Lääängtar, om 11 daR så åker vi!!!